02

ponedjeljak

srpanj

2012

Tražim tajkuna

Listala sam najveći i najbolji oglasnik, listala sam oglase vezane uz posao i jedan mi je zapeo posebno za oko, a glasi ovako
„Nisam po Vašem ukusu jer nemam velika prsa, uzak struk, niti duge tanke noge. Neprestano nosim garderobu s placa, gače nisam kupila godinama, grudnjaka ni nemam jer su mi prsa veličine loptice za golf. Jedem samo jednom dnevno krumpir ili tijesto. Ne pijem, ali pušim i to samo kada imam.
Trebam tajkuna samo na jedan dan da bih bila ko lutka iz izloga, naravno samo ako me želite sa mojim prirodnim oblinama.
Ako ste zainteresirani javite se uredništvu oglasnika i oni će vas uputiti kod mene.

Autor: Andrea

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.