21

subota

srpanj

2012

Snješko

Zima je!...mislim da je bila bas ona mackojebacka veljaca...'ladno za popizdit, mosuri se obisili sa krovova, snig napada do kolina.
U nocnom klubu STELLA ugodno toplo, posjetilaca taman toliko da nije guzva...a za sa sankom ONA...zgodna crnka duge ravne kose njihala se u ritmu laganini glazbice sa casom sampanjca u jednoj i tankoj cigareti u drugoj ruci.
Haljinica od satena nije mogla sakriti zanosne obline perspektivne mlade plesacice koja je veceras imala „slobodno“ vece.
ON, uspjesni „poslovni“ covik u kasnim pedesetim, migom prsta diskretno pozove „gorilu“ iza sebe i sapne mu nesto na uho.
Te noci nakon vecere u najekskluzivnijom restoranu u gradu njih DVOJE nazdravljalo je sampanjcem u jacuzziju njegovog stana na dvi etaze i uskoro „nestalo“ pod svilenim lancunima vodenog kreveta.
Nakon cjelonocnog seksa, sutra su njegovim luksuznim Maybachom otisli u shoping, da bi se te veceri nakon ugodo provedenog dana, po povratku doma ON odjednom naredi vozacu da zaustavi auto usred pustog ledenog polja pokrivenog onim hladnim snigom sa pocetka price.
...ajde izlazi vanka!!!...povisenim glasom naredi i otvori joj vrata.
...mooooolim!???...zapanjeno i zbunjeno ga je gledala sa upitnicima u ocima.
...hladno mi je, ispadaj brze i napravi mi jednog malog snjeska!!!...bija je neumoljiv i pocme je gurkat da izadje.
...ali imam samo ovu tanku francusku haljinicu i stikle, smrznucu se!...bunila se ONA, ali ON je bio bezobziran i grub.
...slusaj, boli me kurac...pravi snjeska ili cu te ostavit ovdi da se smrznes!...vika je on bez imalo milosti u glasu.
Preplasena, sva u suzama izadje ONA napokon iz auta, ode u snjezno polje i poce pravit snjeska. 
Nakon po ure, svu smrznutu ON je ponovo primi u limuzinu, odvede u oni isti stan, zagrije je u sauni, izmasira mirisnim uljima, otvori rashladjeni Dom Perignon i posluzi uz najbolji kavijar...nazdrave, okripe se i naravno, opet isto, opet seks cilu noc…!!!
Ujutro, dok su doruckovali...ONA ce njemu:
...macak, dokazao si mi svoju moc i bogatstvo, sve je bilo prekrasno i lipo, ali molim te... objasni mi zasto sam ti sinoc morala napraviti onog jebenog snjeska?
...hehehehe draga moja, svjestan sam da nisam vise u cvitu mladosti i da si ti ovakvih kao ja imala pun kufer, a i da ces ih imati jos 'ko zna koliko!!!
...ae!
...ha, pa eto zbog toga bi me sigurno zaboravila vec sa sljedecim ljubavnikom…ali „Snjeska“ ces, duso...pamtiti cili zivot! 


Autor:Obadzo 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.